14 грудня – День етики і комплаєнсу «АрселорМіттал Кривий Ріг». Саме в цей день студентів юридичного факультету Криворізького економічного інституту запросили на цікаву зустріч до металургійної компанії «АрселорМіттал»

Майбутніх правників гостинно зустріли, розповіли історію цієї компанії, а також безліч нової та цікавої інформації, поповнивши багаж знань студентів нашого факультету, та пригостили смаколиками.

Що таке «комплаєнс»? Саме про це студенти дізналися від директора департаменту комплаєнс «Siemens» та голови секретаріату Всеукраїнської мережі по доброчесності та комплаєнсу. Напрямок «комплаєнс» — це система управління та контролю в організації за відповідністю внутрішнім чи зовнішнім потребам чи нормам. Виник він у США в ХХ столітті.

Що означає комплаєнс для бізнесу?

— Бути відповідальним за ведення бізнесу не на словах, а на ділі;
— дотримуватися вимог міжнародного та національного законодавства;
— здійснювати внутрішній контроль за дотриманням співробітниками вимог законодавства і правил компанії.

Ця та інша інформація, яку отримали студенти, дуже корисна для всебічного розвитку правника. Окрема подяка організаторам заходу за приємні презенти у вигляді термочашок та записних книжок, які, безсумнівно, знадобляться кожному.

Матеріал підготовлено медіавідділом РСС юридичного факультету.



« Повернутися





Інформаційні партнери