Ми всі линемо вдалину на одній і тій же планеті – ми екіпаж одного корабля.
Антуан де Сент-Екзюпері

Наш Green Power of the University — Екологічний простір запускає екорубрику, в якій стисло ділитиметься найважливішим! І, з чого ж почати, як не з пластику?!

Ні для кого секретом не стане, що сучасний світ, ну, просто-таки потопає у пластику… З моменту його виробництва людство виготовило 8,3 мільярди тонн пластику. До речі, період його розпаду триває до 1000 років, а деякі його види взагалі не розкладються!

Щосекунди у світі використовується 160 тис. пластикових пакетів… Тут ви, напевно, згадали ваш домашній «пакет з пакетами», в якому приблизно пакетів зо 20-40. От тепер прикиньте: КОЖНОЇ СЕКУНДИ ми використовуємо 4,6 тис. ваших «пакетів з пакетами». Це ж справжня#екокатастрофа!

Оп, і тут питаннячко: «А що ж робити?»

Вже давно люди знайшли альтернативу — паперові пакети або екоторбинки, як їх новомодно називають — «#шопери».

Що в них такого: сам принцип екомислення полягає у тому, що людина зменшує свій екологічний слід на планету. Тобто, замість 100500+ пластикових пакетів на рік можна користуватися ОДНІЄЮ торбинкою.
.
Де придбати: у мережах супермаркетів, на ринках, в Інтернеті або ж можна подивитись у магазинчиках типу «Все по 3». Словом, така штука є всюди та й у досить широкому асортименті.

Закликаємо всіх мислити екологічно та брати із собою шопери. Пам’ятайте, цим ви допомагаєте планеті!

РСС Криворізького економічного  інституту ДВНЗ
«Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана».

***   ***   ***

За кожною яскравою упаковкою і різнокольоровим фантиком…

Нещоавно читала, что 70% інформації людина сприймає за допомогою зору. Скажете: «відомий факт, що з того?». Але… Наш мозок нас може обманути і надсилає помилкові сигнали, завдяки яким ми купуємо те, що красивіше, яскравіше (якщо мова йде про новий продукт), згадуємо, що десь бачили красиву рекламу, наприклад, пончиків або якоїсь шоколадної пасти (ну, все, не буду більше про їжу.

Одним словом, ми купуємо те, що у красивій упаковці і лише зрідка дивимося на склад або зміст. Отже, ЩОДЕННО, ми несвідомо можемо купити продукцію, яка шкодить навколишньому середовищу.

Чому я так вирішила? Все елементарно! Поступово буду вас знайомити зі звичайними речами, які мають величезний вплив на природу.

Наприклад, порційна кава чи чай.

Новий дизайн, приємний смак і така красива реклама нових стиків: #3в1… Але! Далеко не кожна упаковка порційної кави підлягає переробці. До того ж, єдине, що підлягає переробці у чайному пакетику – заварка (а, точніше, вона йде на компост). Сам папірець, як правило, глянцевий, який не переробляється.

Альтернатива: великі упаковки чаю і кави на вагу, а не пакетовані – окрім екологічної вигоди є економія і для бюджету, або пачка розсипного чаю (100 г) коштує 39 грн., пачка того ж чаю в пакетах (25*1,32 г) коштує 38 грн. – економія…

І це тільки маленька частина того, що ми робимо щодня, не задумуючись про такі важливі речі, як #екологія. Тому буду прагнути знайомити вас із такими фактами частіше і сподіваюсь, що тепер ваш вибір буде грунтуватися не тільки на яскравій тарі та різнокольорових фантиках!

Вікторія Коцуба.



« Повернутися





Інформаційні партнери