12 лютого у лаунжзоні Криворізького економічного інституту відбулася зустріч студентів і викладачів із представниками органів місцевого самоврядування, фахівцями з різних аспектів суспільного життя

Представив гостей заступник директора КЕІ доцент Валентин Валентинович Орлов.

Коло питань, які підняли гості, торкається не лише студентів і викладачів, а й всіх людей, які так чи інакше отримують послуги, купують товари, беруть участь у певних обмінних операціях, тобто виступають як споживачі.
Ця тема – захист прав споживачів – досить актуальна, бо інколи трапляються ситуації, коли важко відстояти свої права й інтереси. І щоб відстояти їх, треба знати куди потрібно звернутися.

Якщо порушені права людини, має право здійснювати перевірки і виносити штрафні санкції державна служба з питань безпечності продуктів харчування та захисту споживачів. Це виконавчий центральний орган – за ним закріплено право в установленому порядку проводити перевірки всіх сфер діяльності.

Досить цікавою і корисною була розповідь Ніни Валеріївни Савенко, начальника відділу з питань захисту прав споживачів апарату міської ради у виконкомі. Вона детально, з прикладами із життя, зупинилася на основних пунктах законодавства стосовно захисту прав споживачів.

— Ми проводимо подібні зустрічі щомісяця (у нас це записано в календарному плані виконкому), — сказала Н.В. Савенко. — Ми готові працювати з будь-яким суб’єктом господарювання, зі школами, технікумами, інститутами і т.д. Ми зустрічаємося з молодими людьми для того, щоб розібратися у складній нормативно-правовій базі законодавства захисту прав споживачів. Це не тільки закон про захист прав споживачів, це і правила торгівлі, і правила послуг – їх більше таких 60 нормативно-правових актів. Сьогодні ми розглянули лише невелику її частину.

Студенти з цікавістю поставилися до подібного заходу

— Ми дуже багато дізналися корисного для себе, — говорить Валентина Ребенко, студентка 1-го курсу юридичного факультету (спеціальність «Право»). – Адже часто потрапляємо в такі ситуації, коли виникає необхідність захисту своїх прав як споживачів. І коли звертаємось за допомогою, то не завжди знаходимо потрібну відповідь. У мене були неприємні ситуації, пов’язані з Інтернет-магазинами. Там дуже важко добитися своєї правди…

— Дуже цікавою була розповідь фахівця. І дуже корисна для нас інформація. Так як ми не правовики, то нам це важливо знати, — підтримали розмову Маргарита Гнидюк та Аліна Сафіна, студентки 5-го курсу. — Ті студенти, які вивчають право, вони з цими поняттями більш пов’язані і з цими аспектами більш знайомі, а ми обліковці, про це знаємо менше і нам це дуже потрібно. Тепер будемо знати, як захистити свої права, у яких випадках можемо це зробити і куди звернутися, якщо виникне така ситуація. Тож ми вважаємо, такі зустрічі дуже корисні.

Участь у розмові взяли і представники відділу розвитку підприємництва виконкому Центрально-Міської районної у місті ради.



« Повернутися





Інформаційні партнери