13 вересня в актовій залі Криворізького економічного інституту була проведена політична гра
«Технології моделювання майбутнього»

Участь у грі взяли студенти 1-2 курсів юридичного та факультету економіки й управління – майбутні юристи і майбутні управлінці. Студенти розподілили між собою ролі, визначилися соціальні групи й політичні партії, і з позицій цих ролей уже розпочиналися самі дебати.

Отже, зі студентської лави молодь вчиться бути господарями у своїй країні. І саме для того, щоб зацікавити молодь у розбудові своєї держави, не бути байдужими до подій, що відбуваються у країні, і проводиться такий захід. Вони вже зі студентських років набувають досвіду у сфері соціології і політології.

Розповідає Олена Фисак, керівник проекту і організатор (Інститут політичного менеджменту):

Сьогодні ми проводимо політичну гру «Моделювання майбутнього і аналіз політичної ситуації у країні і світі». Проводимо ми її разом із представниками Інституту політичного менеджменту (модератор Андрій Єрьоменко). ІПМ виступає як організатор і керівник цього заходу. Мета – ознайомити і підштовхнути молодь брати активну участь у виборчих процесах, розуміти модель політичної ситуації в країні, місті. Вони мають змогу сьогодні відпрацювати свої окремі ролі: хтось – політичний діяч, хтось – громада, хтось представляє ЗМІ, а хтось виступає в ролі як служба СБУ, МВФ і т.д., і розігрують взаємодію цих всіх структур між собою. Студенти протягом 4-5 годин будуть проводити цю гру і вчитися домовлятися, хто що робить, вчаться моделювати свої відносини, вносити пропозиції, орієнтуючись на власну базу знань. Основною метою цієї політичної гри є прагнення покращити майбутню ситуацію у нашій країні.

Говорять учасники політичної гри

Євгеній Шаталов, асистент кафедри міжнародної економіки:

— На сьогоднішньому заході я представляв міжнародний валютний фонд. Це доволі нелегка роль, наприклад: борг обіцяють повернути, але є велика імовірність, що цього не станеться. Проте мусять повернути, інакше будуть негативні наслідки. Я бачу єдиний вихід – використовувати кредити, але не для того щоб їх проїдати, а під конкретні цілі, котрі у подальшому дадуть змогу повертати те, що позичаємо. Ми мали ситуацію, коли політична партія взяла у мене позику, але не прорахувала всі моменти і виявилося, що кошти надійшли до бюджету, а отже розпоряджатися ними можуть президент та прем’єр, а не партія заслугою якої і був кредит. І, взагалі, те, що ми бажаємо і до чого прагнемо, завжди дещо відрізняється від того, що у результаті отримуємо. Треба завжди про це пам’ятати.

Ганна Демченко, другокурсниця:

— Я виступала з позиції Канади, надавала допомогу – «гроші». І справді, Канада надасть якісну і доступну правову допомогу. Це дуже, сподіваюсь, буде впливово і змінить становище в нашій державі. Якісні юристи і якісна юридична освіта допоможуть вирішувати всі питання. Ця допомога може багато чого змінити.

Ярослав Бачурін, першокурсник:

— На цьому політичному тренінгу, нових технологій моделювання майбутнього я представляв політичні сили. На даному тренінгу я відчув себе при владі – був я в зв’язку із владою, по-перше, із представниками парламенту та з народом і мав безпосередній  вплив міжнародної спільноти. У нас були представлені Канада, Німеччина, США та інші країни.  І Євросоюз, взагалі. Дуже цікаві були відносини президента з іншими країнами, а саме з Росією і Україною, хоча відбулося без розмов із народом і політичними силами. Це показало, що дуже далекі вони від проблем народу. Прикро бачити таку картину: влада відірвана від народу, не враховуються інтереси людей.

Катерина Лозівець, третьокурсниця:

— У сьогоднішній грі я представляла демократію. Моїм основним завданням було контролювати процеси, щоб все відбувалося на засадах демократії. Я вислуховувала  обидві позиції, як народу і політичних партій, так і спільноту на міжнародній арені. Я контролювала, щоб все відбувалося в рамках закону.



« Повернутися





Інформаційні партнери