Те, що повинен знати маркетолог

Дивно, незважаючи на те, що маркетинг – популярний напрям, який викладається у кожному закладі вищої освіти, і кожна людина, більш-менш пов’язана з економічною освітою,  вважає себе маркетологом – мало хто уявляє собі, чим конкретно займаються вони.  І навіть коли приходить на роботу «професійний маркетолог із досвідом» і питає: «А чим я буду займатися, відповідь коротка: «Маркетингом».

Отже, що повинен робити маркетолог?

Найважливіше, це АНАЛІЗ РИНКУ

Функцію маркетингу  важко переоцінити. Тенденції на ринку змінюються не кожного дня. А у традиційних галузяхі не щороку. Алевони змінюються. І з часом цей процес прискорюється.  Ще один нюанс. Чим інертніший ринок (чим повільніше він змінюється) – тим складніше перебудуватися під нові умови.

Як утримати клієнтів?

 Завдання маркетолога – выяснити, що конкретно потрібно клієнту. Чому він купує у вас товар? Чому саме У ВАС? Чому ЦЕЙ товар? Що його влаштовує? Що не влаштовує? Таке спілкування відкриває багато секретів. У тому числі, і з приводу ринків, і з приводу конкурентів, і з приводу очікування клієнтів.

Тому, спілкуйтеся зі своїми клієнтами. Звертайтесь до них напряму. Спілкуйтеся не тільки з VIP, але і з кожним рядовим клієнтом. І, хто знає, можливо, саме ви збільшите кількість продажу на порядки.

Кафедра маркетингу

(За матеріалами статті Ю.Кушнерова
http://marketnotes.ru/about_marketing/marketing-work/)



« Повернутися





Інформаційні партнери